ويلي أوت

تداول ناشطون عبر مواقع التواصل الاجتماعي، اليوم السبت، مقطعاً مصوّراً يظهر مصارع الفنون القتالية الألماني، ويلي أوت، وأحد مشاهير التواصل الاجتماعي في أوروبا وهو يعلن إسلامه.

المقطع المصوّر لويلي أوت

ويظهر ويلي بوت، خلال المقطع المصوّر وهو ينطق الشهادتين عن بعد مع أحد الشيوخ خلال فترة حظر التجول في ألمانيا، قائلاً: “أشهد أن لا إله الا الله وأشهد أن محمد رسول الله”.

وحظي المقطع المصوّر الذي يظهر فيه المصارع الألماني وهو يعلن إسلامه، انتشاراً واسعاً على التواصل الاجتماعي وترحيباً كبيراً من قبل متابعيه، بين من رأى أن للحجر المنزلي آثار نفسية إيجابية وبين من رأى أن فترة الحجر المنزلي هي فترة الرجوع إلى الذات الإلهية، وهو ما دفع بوت لإعلان إسلامه.

في الوقت الذي يحارب فيه أناس من أبناء المسلمين دين رب العالمين ويكيدون له…يشاء الله أن يهدي هذا المصارع الألماني المعروف ويلي أوت (الصور في التعليقات).
(وإن تتولوا يستبدل قوماً غيركم ثم لا يكونوا أمثالكم)

الدكتور إياد قنيبى
https://www.youtube.com/watch?v=BJCB2o2LYxw
إسلام المصارع الألماني ويلي أوت
7 thoughts on “المصارع الألماني “ويلي أوت” يشهر اسلامه خلال الحجر الصحي”
  1. 302753 458463Currently genuinely do not stop eating because there is but the decision that you will transform into. Function from your home us rrs often a fad for that who wants to earn funds but nonetheless enough time requires most substantial occasions using children and kids goes for as the modern habit. attract abundance 157060

  2. Awesome! I appreciate your input to this matter. It has been useful. my blog: how to impress a girl

  3. You made some decent points there. I regarded on the internet for the problem and found most people will go along with together with your website.

  4. There are a few intriguing points in time in this post but I do not determine if I see these people center to heart. There is some validity but I will take hold opinion until I investigate it further. Excellent article , thanks and we want more! Added onto FeedBurner too

  5. There is noticeably a lot of money to learn about this. I suppose you made certain nice points in functions also.

  6. 982898 461125hi, your web site is genuinely great. I truly do appreciate your give great results 738421

Comments are closed.