وصف الرئيس الأميركي دونالد ترامب، أمس الثلاثاء، الجلسات العلنية التي يعقدها مجلس النواب بشأن مساءلته بهدف عزله، بأنها “عار” و”إحراج” للشعب، ولكنه قال إنّ الأمر يعود للأميركيين في إصدار حكمهم على إفادات الشهود.

وقال ترامب، وفق ما ذكرته “رويترز”، إنه لا يعرف أحداً من الشهود الرئيسيين الذين أدلوا بأقوالهم، أمس الثلاثاء، والذين وصفهم من قبل أنهم “ليسوا من معارف ترامب على الإطلاق”. وسبق أن شنّ الرئيس الأميركي هجمات عبر “تويتر”، على العديد من الموظفين الحكوميين الأميركيين الذين أدلوا بشهاداتهم في التحقيق.

6 thoughts on “ترامب منزعج من جلسات مساءلته العلنية”
  1. 179943 640076This is a right weblog for would like to uncover out about this topic. You realize a good deal its almost challenging to argue along (not that I personally would wantHaHa). You truly put the latest spin with a topic thats been discussed for a long time. Amazing stuff, just great! 466393

  2. There is noticeably big money to understand this. I suppose you have made specific nice points in functions also.

  3. We are a group of volunteers and starting a new scheme in our community. Your web site provided us with valuable info to work on. You’ve done an impressive job and our whole community will be thankful to you.

Comments are closed.