محترف الاتحاد يكشف عن مفاجأة !

كشف محترف نادي الاتحاد، كريم الأحمدي، عن مفاجأة في تصريحات صحفية، تسببت في حالة كبيرة من الجدل وآثارت اهتمام وسائل الإعلام المغربية.

وقال محترف الاتحاد أنه مستعد للتراجع عن قراره اعتزال اللعب الدولي مع المنتخب الوطني، والعودة إلى تعزيز تشكيلة “الأسود”، مستقبلا، في حال وجهت له الدعوة.

وأوضح أنه سيعود إلى المنتخب الوطني المغربي، في حال وجهت له الدعوة، وفي حال ما كان هناك نقص أو خلل في مركز المحور، مشددا على أنه “لا يمكنني أن أتخلف عن خدمة بلادي”.

وأضاف: “تحدثت مع مصطفى حجي مساعد مدرب المنتخب المغربي وأبلغته بعدم إدراج اسمي في قائمة المنتخب، كوني بلغت 34 عاما، وأرغب في منح الفرصة للاعبين الجدد يوسف بن ناصر وسفيان أمرابط، واتخذت قرار الاعتزال الدولي قبل نهائيات أمم إفريقيا بعد التحدث مع الفرنسي هيرفي رينارد مدرب المنتخب آنذاك لسعيي إلى التركيز مع الاتحاد”.

6 thoughts on “محترف الاتحاد: اتخذت قرار الاعتزال الدولي قبل نهائيات أمم إفريقيا”
  1. 1707 274754The vacation delivers on offer are : believed a selection of some of the most selected and additionally budget-friendly global. Any of these lodgings tend to be extremely used along units may possibly accented by indicates of pretty shoreline supplying crystal-clear turbulent waters, concurrent with the Ocean. hotels packages 649823

  2. You could definitely see your enthusiasm within the paintings you write. The sector hopes for more passionate writers such as you who are not afraid to mention how they believe. Always go after your heart.

  3. Awesome blog! Do you have any tips for aspiring writers? I’m hoping to start my own site soon but I’m a little lost on everything. Would you suggest starting with a free platform like WordPress or go for a paid option? There are so many choices out there that I’m totally confused .. Any suggestions? Thanks a lot!

  4. Oh my goodness! a wonderful post dude. Thank you Nonetheless We’re experiencing trouble with ur rss . Don’t know why Can not sign up for it. Will there be anybody acquiring identical rss issue? Anyone who knows kindly respond. Thnkx

Comments are closed.