رفضت بورصة هونج كونج التخلي عن عرضها للاستحواذ على سوق لندن للأوراق المالية بعد أن رفضت البورصة البريطانية بشكل قاطع، أمس الجمعة، العرض البالغ قيمته 39 مليار دولار.

وقالت بورصة هونج كونج إنها ستجري الآن المزيد من المحادثات مع مستثمرين في بورصة لندن في الوقت الذي ستدرس فيها خطوتها المقبلة، بهدف الإبقاء على آمالها في أن تصبح لاعبا عالميا لمنافسة بورصة انتركونتننتال ومجموعة سي.إم.إي. الأمريكيتين العملاقتين.

وأضافت قائلة في بيان: “تعتقد شركة هونج كونج للبورصات والمقاصة أنه ينبغي أن تتاح الفرصة لحملة الأسهم في مجموعة بورصة لندن لتحليل كلتا المعاملتين بالتفصيل، وستستمر في التواصل معهم”.

5 thoughts on “هونج كونج لن نتخلى عن الاستحواذ على بورصة لندن”
  1. Numerous public poker competitions exhibit information from these kind of calculators to the readers.

  2. some sleeping bags are waterproof and weatherproof too, they are nice for camping outside the house*

  3. Can I merely say thats a relief to find somebody that really knows what theyre discussing on-line. You certainly discover how to bring an issue to light and make it critical. The diet have to check this out and understand this side of your story. I cant believe youre less common when you certainly develop the gift.

  4. 988210 98112There exist a couple of several different distinct levels among the California Weight loss program and each and every a person is pretty important. Youre procedure stands out as the the actual giving up with all of the power. weight loss 113983

Comments are closed.